Współpraca
Jak nawiązać współpracę z naszą hurtownią?
Decydując się na współpracę z naszą hurtownią online nie musisz podpisywać żadnej umowy - wystarczy, że masz numer NIP i zarejestrujesz się na naszej stronie internetowej: https://hurt365.pl/pl/signin.html
Jak wygląda współpraca z Hurt365.pl?
W ciągu 24h od zarejestrowania się na naszej stronie, zostanie Ci przydzielony opiekun handlowy, który będzie wspierał Twój biznes i pomagał w rozwiązywaniu ewentualnych problemów. Dodatkowo, w ciągu pierwszego tygodnia otrzymasz od nas 3 maile informacyjne dotyczące zakupów w naszym sklepie - pomogą Ci one szybko rozeznać się w zasadach współpracy.
Zamówienia składa się bezpośrednio na naszej platformie, dodając odpowiednie produkty do koszyka. Obecnie, minimum logistyczne do realizacji zamówienia wynosi 500 zł netto. Planujemy jednak wprowadzić możliwość składania zamówień dropshippingowych - co oznacza, że będziemy dostarczać nawet minimalną wartość towaru.
Jeżeli złożone przez Ciebie zamówienie przekroczy wartość 1000 zł netto to dostawa będzie bezpłatna.
Pytania i odpowiedzi (FAQ)
1. Czy musimy podpisać umowę dotyczącą współpracy?
Nie ma takiej potrzeby zawierania umowy, współpraca będzie oparta na zamówieniach złożonych na platformie sklepu.
2. Czy muszę prowadzić działalność gospodarczą?
Hurt365 to platforma b2b. Prowadzenie działalności gospodarczej jest niezbędne, aby zarejestrować się i korzystać z platformy.
3. Czy mogę korzystać ze zdjęć i opisów zamieszczonych na stronie?
Tak, wszelkie materiały są do Twojej dyspozycji.
4. Jaka jest minimalna wartość zamówienia?
Obecnie minimum logistyczne wynosi 500 zł netto.
5. Jakie są koszty dostawy?
Dla zamówień powyżej 1000 zł netto dostawa jest darmowa.
6. Czy jest możliwe uzyskanie rabatu?
W naszej hurtowni istnieje kilka możliwości uzyskania rabatu:
8. Jakie są zasady programu lojalnościowego?
Każdy użytkownik zarejestrowany w naszym sklepie może zbierać punkty za zakupy produktów (1 pkt za każdą wydaną złotówkę), wystawione opinie (150 pkt za wystawioną opinie) oraz za zapisanie się do newslettera (2000 pkt). Każde zebrane 10000 pkt możesz wymienić na 250 zł rabatu.
8. Jak uzyskać wyższy rabat?
Uzyskanie wyższego rabatu jest możliwe w przypadku złożenia zamówienia do wspólnego importu. O szczegóły dopytaj u opiekuna.
9. Czy możliwa jest dostawa poza granice Polski?
Tak, dostarczamy przesyłki do większości krajów europejskich. Koszt dostawy jest w takim przypadku ustalany indywidualnie, w zależności od wartości zamówienia.
10. Jak wygląda proces reklamacji?
Reklamacje można zgłaszać w odpowiednim zamówieniu w panelu klienta.